Τρίτη 6 Απριλίου 2021

Δραπανοκατσαβιδο μπαταριας

 Το παλιο μου δραπανοκατσαβιδο αρχισε να γερναει και εδω και μηνες εχω το νου μου για καποιο καινουριο. 

Προσφατα βγηκε προσφορα απο το Banggood αυτο εδω

https://www.banggood.com/32V-2-Speed-Power-Drills-6000mah-Cordless-Drill-3-IN-1-Electric-Screwdriver-Hammer-Drill-with-2pcs-Batteries-p-1416071.html?rmmds=myorder&cur_warehouse=CN 

μαρκα VIOLEWORKS, καποια αγνωστη κινεζικη μαρκα.


Το ειχε απο αποθηκη Τσεχιας και μου ηρθε με DHL χωρις τελωνειο φυσικα στα 36 ευρω. 

Ειναι σε ενα βαλιτσακι (πλαστικο οχι κατι φοβερο) με αρκετα αξεσσουαρ μεσα, τα οποια δεν ειναι αμελητεα.


Οπως βλεπετε εχει το τρυπανι, δυο μπαταριες, καποια καρυδακια και καποια τρυπανια.

Σε πρωτη επαφη, δειχνει αρκετα δυνατο, βεβαια θα δειξει μεσα στο χρονο τι αντοχη εχει.

Εκεινο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι ειναι μικρο σε ογκο και ελαφρυ.

Σκεφτομαι ομως οτι η τεχνολογια βελτιωνεται και δεν ειναι ιδια με τα δραπανοκατσαβιδα της περασμενης δεκαετιας, που ηταν πιο ογκωδη και πιο βαρια, η μπαταρια δε, ηταν ενα κιλο τουλαχιστον.

Θα την ελεγα καλη αγορα με ενα καλο και ελαφρυ δραπανοκατσαβιδο στα 36 ευρω τελικη τιμη στην πορτα σου.



UPDATE τρια χρονια μετα

===================



Οι μπαταριες αποδειχθηκαν φτωχιες, εγινε αλλαγη στοιχειων ομως και το κατσαβιδι αναγεννηθηκε.

Και παλι ομως την κρινω συμφερουσα αγορα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου